Tinc un HP «bo-bonic-barat» amb Windows 8 que vaig comprar fa un any. No em queixo, no ha tingut avaries, no és molt veloç i a més, s'actualitza CADA setmana i DURANT la setmana.
De fet, SEMPRE s'està actualitzant...
La propera, em compro un MAC!
Sant Joan
Les fogueres de Sant Joan | Joan Maragall Les fogueres de Sant Joan Ja les podèu fer ben altes les fogueres aquest any: cal que brillin...
0 Comentaris
Per causa dels recents atacs de missatges publicitaris, els comentaris necessiten verificació.